יוזמה ברוכה: ביוזמת ארגון 'עזר לחיים' ח"י רוטל יחולקו לחולים המאושפזים בבתי החולים

    צבי הדס No Comments on יוזמה ברוכה: ביוזמת ארגון 'עזר לחיים' ח"י רוטל יחולקו לחולים המאושפזים בבתי החולים

    כבר נודע בשערים הסגולה הגדולה של חלוקת ח"י רוטל ביום ל"ג בעומר. סגולה שנזכרה כבר בספר טעמי המנהגים, כסגולה בדוקה להיפקד בזכות זה בזרע של קיימא ועוד ישועות גדולות ונשגבות להם זכו אלו שנדבה רוחם לתרום ח"י רוטל ביום ל"ג בעומר לזכות התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. עיקר הסגולה, כפי שמבואר בלוח דבר בעתו, …

    צילום: איתי פרץ (ויקיפדיה)
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר נודע בשערים הסגולה הגדולה של חלוקת ח"י רוטל ביום ל"ג בעומר. סגולה שנזכרה כבר בספר טעמי המנהגים, כסגולה בדוקה להיפקד בזכות זה בזרע של קיימא ועוד ישועות גדולות ונשגבות להם זכו אלו שנדבה רוחם לתרום ח"י רוטל ביום ל"ג בעומר לזכות התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

    עיקר הסגולה, כפי שמבואר בלוח דבר בעתו, היא לשמח את הלבבות באכילה ושתייה ובעיקר לתת לאלו הנצרכים לכך ויש להם שמחה גדולה מחלוקת ח"י רוטל עבורם. לאור זאת, החליטו בארגון 'עזר לחיים' לצאת השנה ביוזמה ברוכה ח"י רוטל לחולים המאושפזים בבתי החולים. השתייה ודברי המאכל, יוחלקו ביום ההילולא של רשב"י, יום שמחתו של רשב"י. ביום זה המתנדבים יעברו בחדרי המאושפזים ויחברו אותם לשמחה הגדולה של שמחת יום ל"ג בעומר, שמחה המשותפת לעם ישראל בכל אתר ואתר.

    התורמים לח"י רוטל, יזכו ששמותיהם יוזכרו בפירוט על ידי שליח מיוחד, שיעתיר עבורם בתפילה במקום המסוגל-הציון הקדוש של רשב"י במירון ביום ל"ג בעומר ויזכיר את הזכות הגדולה שלהם, שנדבו ח"י רוטל עבור החולים ויזכו שיתקיים בהם 'כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק', שהוא יוציאנו מן הדחק.



    0 תגובות